7 Kasım 2017 Salı

Python 2 ve 3 - A'dan Z'ye (İleri Düzey) Kitap PDF

Yazar Tarih 7 Kasım 2017 Salı

Herkese Merhaba arkadaşlar bugün herkesin bildiği "Python 2 ve 3 - A'dan Z'ye (İleri Düzey) Kitap" PDF Dosyalarını ücretsiz bir şekilde sunacağım biliyorsunuz normalde bu pdf dosyaları istihza sitesinde paylaşılmıştı fakat istihza sitesi kapandığı için bir çok arkadaşımız bu belgelere ulaşamıyordu zamanında bu dosyaları bir forumda bir arkadaştan almıştım ve dosyalarımda duruyordu sonra arayan bir dostumuzu görünce herkesle paylaşmak istedim dosyaları kendim upload ettim ve sizinle paylaşıyorum bu dosyaları yaklaşık 6 saat aradım fakat hiç bir forumda veya blogta göremedim saklayan fazla kişi yoktur herhalde bir kaç kişide daha olduğunu düşünüyorum neyse python'a başlayacak arkadaşlara bayağı kapsamlı bir dosya diyebilirim Güle Güle Kullanın. :) (Lisans Hakkında yazacak dostlarım zaten paylaşan site kapandı yine de kendi haklarını ihlal ettiğini düşünen varsa Konu İhbar Et butonunu kullanabilir.)


Boyut: 4.53 MB
Sıkıştırma: Rar Şifre: www.sanalmuhbir.com
Tarama: Virüs Total: Durum Temiz.



Ana Link:

Alternatif Linkler:


Not: Rar Şifresi yukarıda belirtildiği gibi www.sanalmuhbir.com 'dur.
Eski web sayfa uzantımızdır.
____________________________________________________________________________________

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder