5 Kasım 2017 Pazar

C,C++ ve C#'ın Kelime Anlamları.

Yazar Tarih 5 Kasım 2017 Pazar

Herkese merhaba arkadaşlar bugünkü konumuz C,C++ ve C# dillerinin kelime anlamları ve
Nereden türediği hakkındadır.
Öncelikle C Dilinin pek çok özelliği "B" adlı bir dilden türediği için, yeni dile de " C " adı verimiştir.
C programlama dilinde bir tamsayı değişkeni 1 attırmak için ++ soneki kullanılır yani 
C dilini bir adım ileri taşıdık anlamına geliyor.
C++ Dili adını, C diliyle Nesneye Yönelimli Programlama yapabilmek için eklentiler (C With Classes) almıştır. Benzer şekilde C++ diline yeni eklentiler yapılarak 
((C++)++) bir adım daha ileriye götürülmüş ve tamamen nesneye yönelik tasarlanmıştır.
 C# dilinin isimlendirilmesinde, + karakterlerinin 
birbirlerine yakınlaşmış hali ve bir melodi anahtarı olan C# Major kullanılmıştır. yani 
C++'ı bir adım daha öne çıkardık anlamına geliyor.  bu diller'den hangisini öğrenmeliyim? diyorsanız benim önerim C# olacaktır hem kullanış açısından hemde öğrenim açısından diğerlerine göre daha kullanışlı bir dil. tabi bunlar kişiye göre değişen özelliklerdir ama ben şahsen c# kullanırken daha akıcı daha basit ve daha hızlı işlemler yapabiliyorum. :)

_______________________________________________________________________________
Bugünkü konumuz bu kadardı okuduğunuz için teşekkürler. Herhangi bir sorun yaşıyorsanız yorum bölümünden destek isteyebilirsiniz keyifli günler dilerim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder